måndag 25 juni 2007

Lite kyligt, allt..

Lite kyligt, allt..

Igar delade vi ut kladerna jag hade med mig ner. Vi bjod in 20 av barnen och lagade linsgryta med ris. Kan saga att det ar lagom svart att laga mat till 20 pers. Sen att gora det over en enda gicko (slags minigrill), ar svarare.

Men det var jattekul och barnen blev jatteglada, tre av mina ponnys delades ut med och lite andra klader. Nagan hade skankt en pepparkaksgubbskostym..

Dagen till ara har vi gatt runt till de olika skolorna och betalat skol fees och lunch till nagra barn, pengar fran min hyra..

Annars ar dagarna relativt, eller snarare valdig lugna, ar totalt lugn och harmonisk. Inte ett helt fel sommarjobb. Takten har ar lugn, skulle kunna hinna med tre ganger sa mycket, men jag har ju semster egentligen, betalar ju min beskarda del och ingen annan kor med okat tempo, sasa. Sitter en del vi dataor, gjort en projektplansmall och rapportmall nu, Inkl riskanalys.

Sa nu har man snart vart har i 3 veckor, tre veckor sedan jag lamnade sverige ivf, sa, som man sager, tiden gar sanbbt nar man har roligt.

Kram

Inga kommentarer: