tisdag 5 juni 2007

lite irrande runt om kring

Nu ar jag nastan framme. Vi pa amsterdam-nairobiflyget hann inte med kisumuflyget. Men jag har fatt sallskap av en trevlig lektor fran newyork som ska undervisa pa kisumus universitet, som tydligen har runt 15000 studenter, med en hel del utbytesstudenter. Gor det svarare att veta vad som jag har att vanta! Vi sitter just nu i loungen pa nairobis flygplats och med frukost och lunch. Jag har checkat in bagget och allt ar med. Jag hade boardingpass for hela vagen till kisumu, sa kenyan airways satte mig bara pa nasta plan tillsammans med de andra. Tror jag har sett hela Nairobisflygplats, inklusive alla lonngongar nar vi irrat runt har och gatt bakvagen runt, hehe.

Joseph hamtra upp mig i kvall, sa det ordnar sig bara bra!

Tror det gar bra att trivas har, de har bara vart trevligt och hjalpsamt folk hela vagen och det ar inte for varmt!

Sag blood dimond pa flyget...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli väldigt roligt att följa med på din resa här. Kramar mamma.

Anonym sa...

ska bli grymt spännande att se hur du får det. du finns i mina tankar, kommer sakna dig här i sommar. tack för senast! puss sporre

Anonym sa...

Hej darling!
Hoppas att allt gar bra for dig. Ville bara saga att jag tanker pa dig och att det ar himmla roligt att kunna folja dig har. Puss Elisabeth

Hej sa...

Hej gumman! Så himla trevligt att du skaffat en blog så vi kan följa ditt äventyr!! Väntar med spänning på nästa inlägg..
KRAMAR